Παρασκευή 26 Μαΐου 2017
Πέμπτη 25 Μαΐου 2017
Ο νέος νόμος για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων, ανοίγει το δρόμο για την αξιολόγηση στην Εκπαίδευση!!!
Νέος
νόμος για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων
Ανοίγει το δρόμο για την αξιολόγηση
στην Εκπαίδευση!!!
Άλλη μια κυβερνητική
απάτη του ΣΥΡΙΖΑ, αυτή του «νέου αέρα» που φύσηξε στα σχολεία με την εκλογή
διευθυντών από τους συναδέλφους, διαλύεται αυτές τις μέρες με την κατάθεση και
ψήφιση «νέου» νόμου για την επιλογή διευθυντών των σχολικών μονάδων.
Το
σχέδιο νόμου που κατέθεσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ,
με αφορμή την απόφαση του ΣΤΕ να κρίνει αντισυνταγματικό το ν.4327/15 (Μπαλτά –
Κουράκη), βασίζεται σε όλο το
αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει εδώ και χρόνια (βλ.
Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, Καθηκοντολόγιο, ν.3848/10 – Διαμαντοπούλου,
ν.4186/13 - Αρβανιτόπουλου). Ας μην ξεχνάμε ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ όχι απλά δεν κατάργησε κανέναν από τους
νόμους των κυβερνήσεων ΝΔ - ΠΑΣΟΚ αλλά φρόντισε
να θωρακίσει το αντιλαϊκό οπλοστάσιο και με νέους νόμους (ν. 4354/15 –
μισθολόγιο/φτωχολόγιο, ν. 4440/2016 – κινητικότητα, ν. 4369/16 – αξιολόγηση στο
Δημόσιο) που συμβάλουν στην επίτευξη των αντιδραστικών στόχων και δεσμεύσεων
για την εκπαίδευση και συνολικότερα.
Στην
ουσία η κυβέρνηση επικαιροποιεί το νόμο 3848/10 της Διαμαντοπούλου. Ένα
νόμο που στήριξε και ακόμα «διαφημίζει» η παράταξη της ΠΑΣΚ/ΔΗ.ΣΥ./ΠΕΚ.
Πατάει γερά επάνω σε
ένα νομοθετικό πλαίσιο που προσαρμόζει και το σχολείο στις ανάγκες τις αγοράς.
Βαδίζει σταθερά στης ράγες των κατευθύνσεων της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ. Αυτή η
πολιτική είναι που καθορίζει τελικά το χαρακτήρα του σχολείου άρα και το ρόλο
των διευθυντών. Αυτό το νομοθετικό πλαίσιο, αλλά και τις κυβερνητικές
πολιτικές θα κληθεί να εφαρμόσει ο Διευθυντής ενός Σχολείου και ακριβώς εδώ θα
ελέγχεται από τους ανωτέρους του, το Υπουργείο, την κυβέρνηση.
Τετάρτη 24 Μαΐου 2017
Η ηγεσία της ΔΑΚΕ στους ΟΤΑ & η Ανατροπή – πρώην ΠΑΣΚ - προχωρούν σε κινητοποιήσεις ενάντια στην ένταξη των προνηπίων στα Νηπιαγωγεία!!
Για να μη θεσμοθετηθεί Δίχρονη Προσχολική Αγωγή!! Ντροπή!!
Η κυβέρνηση και Υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου συνεχίζουν την γνώστη ΣΥΡΙΖΑικη τακτική «εξαγγέλλω κάτι για να δημιουργήσω κλίμα και στο τέλος συνεχίζω με τα ίδια». Σε συνέντευξη στα ΝΕΑ, μια μέρα μετά από τη συμφωνία με τους «θεσμούς» για τα μέτρα – 4ο Μνημόνιο (τυχαίο;;), εξήγγελλε, για μια ακόμα φορά, την πρόθεση της κυβέρνηση να θεσμοθετήσει Δίχρονη Προσχολική Αγωγή.
Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνονται τέτοιες δηλώσεις.
Μην ξεχνάμε ότι η απάτη με τους 20.000 μονίμους διορισμούς ήταν στην
πρώτη γραμμή της κυβερνητικής προπαγάνδας τουλάχιστον για 2 χρόνια!!
Σε
μια περίοδο που δρομολογούνται σκληρά αντιλαϊκά, η κυβέρνηση αξιοποιεί
τον ευαίσθητο τομέα της Προσχολικής Αγωγής για προπαγανδιστικούς λόγους,
για να μασκαρέψει τη βαρβαρότητα της πολιτικής της. Η πραγματικότητα
είναι ότι όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν έχει πάρει ούτε ένα
μέτρο προς την κατεύθυνση της θεσμοθέτησης της. Το αντίθετο! Για
τη σχολική χρονιά 2017-2018 οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία γίνονται με
τους περιορισμούς που ίσχυαν όλα τα προηγούμενα χρόνια (υποχρεωτικότητα
μόνο για Νήπια, περιορισμοί στο Ολοήμερο κ.ά.)
Τρίτη 23 Μαΐου 2017
Τριετές πλάνο για την Παιδεία στο πλαίσιο του μνημονίου
Το τριετές σχέδιο αναδιαρθρώσεων στην Παιδεία, στο οποίο αποτυπώνονται οι δεσμεύσεις που αναλαμβάνει η κυβέρνηση στο πλαίσιο του τέταρτου μνημονίου, δημοσιοποίησε το υπουργείο Παιδείας. Σε αυτό περιγράφονται τα σχετικά χρονοδιαγράμματα, τα οποία όπως επισημαίνεται θα υλοποιούνται σε συνεννόηση με τους θεσμούς.
Σε αυτό το πλαίσιο, τον Οκτώβρη του 2017 θα δημοσιευτεί η νέα έκθεση του ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση, που στα περιεχόμενά της θα συμπεριλαμβάνει «εκπόνηση ενός νέου μοντέλου αποκεντρωμένης εκπαίδευσης για την Ελλάδα», εφαρμογή της «αυτοαξιολόγησης» των σχολείων και «βελτίωση της συνάφειας των μαθησιακών αποτελεσμάτων με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις της αγοράς εργασίας». Το υπουργείο εντάσσει την «αυτοαξιολόγηση» στις μεσοπρόθεσμες δράσεις, με έναρξη εφαρμογής το σχολικό έτος 2017 - 2018. Από το κείμενο προκύπτει μεταξύ άλλων πως οι πομπώδεις εξαγγελίες για δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή αναδιπλώνονται στη διατύπωση: «Εκτίμηση της ενδεχόμενης ανάγκης επέκτασης της προσχολικής εκπαίδευσης με την προσθήκη ενός ακόμη έτους φοίτησης».
Στον πιο άμεσο προγραμματισμό περιλαμβάνεται ο νόμος για την Ανώτατη Εκπαίδευση, που τοποθετείται στον προσεχή Αύγουστο. Γίνεται επίσης λόγος για «αξιολόγηση και επαναπροσδιορισμό του ρόλου των ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης στη διαμόρφωση του Ενιαίου Χώρου, συμπεριλαμβανομένης της διοικητικής δομής τους» και «προγραμματική ενοποίησή» τους, προετοιμασία δηλαδή για ένα νέο «σχέδιο Αθηνά», με τα Περιφερειακά Ακαδημαϊκά Συμβούλια - το όργανο στο οποίο συμμετέχουν εκπρόσωποι επιχειρήσεων - να παρακολουθούν μαζί με το υπουργείο τη διαδικασία.
Σημειώνεται μεταξύ άλλων πως «εάν υπάρχουν Τμήματα στα οποία δεν υπάρχουν ευκαιρίες για σπουδές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τα προγράμματα σπουδών θα πρέπει να προσαρμοστούν στην απαιτούμενη διάρκεια σπουδών και τον τύπο του πτυχίου που παρέχεται», δείχνοντας το δρόμο της κατάρτισης για ορισμένα από αυτά. Ως κριτήριο για την αναδιοργάνωση τίθεται το «να διασφαλίζεται η βιωσιμότητα των Ιδρυμάτων», παραπέμποντας σε πρακτικές αναζήτησης πόρων και ανταποδοτικότητας μέσω συμπράξεων με επιχειρήσεις, ενώ στο ίδιο πλαίσιο γίνεται λόγος για «αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσω καλύτερης διοίκησης και επαγγελματικής διαχείρισης».
Δευτέρα 22 Μαΐου 2017
Όχι στις συγχωνεύσεις και στους υποβιβασμούς σχολείων.
Η εκτεταμένη
επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, σε συνδυασμό με το πακέτο των
υπόλοιπων μέτρων που κυβέρνηση-ΕΕ και ΔΝΤ θέλουν να εφαρμόσουν, στοχεύει στη
δόμηση όχι απλά λιγότερης εκπαίδευσης, αλλά σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο
που αντιστοιχεί σε επιχειρήσεις, μετατρέποντας την εκπαίδευση από κοινωνικό
αγαθό σε εμπόρευμα.
Οι συγχωνεύσεις καταργήσεις και υποβιβασμοί σχολείων
αποτελούν έναν μόνον από τους κρίκους ενός συνολικότερου σχεδίου υποβάθμισης
και διάλυσης της όποιας δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης έχει απομείνει,
εξαιρετικά αναγκαίου για το σχεδιασμό τους. Στην πράξη σημαίνει μείωση δαπανών
και εφαρμογή των όρων του μνημονίου στην εκπαίδευση συμβάλλοντας με
αποφασιστικό τρόπο στη δημιουργία «στέρεου εδάφους» για να «πατήσουν» οι
συνολικότερες καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις και να αλλάξει ο χάρτης της
παιδείας. Οι καταργήσεις- συγχωνεύσεις και υποβιβασμοί σχολείων,
αποτελώντας ένα
ακραίο μέτρο συρρίκνωσης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών, εξαφανίζουν το
σχολείο της γειτονιάς, «υψώνοντας» στη θέση του το σχολείο της αγοράς. Η
σταθερή χρηματοδότηση του σχολείου περνάει στη χρηματοδότηση των γονιών, των
χορηγών ή και των δυο. Οι συνεχείς μειώσεις στην επιχορήγηση των σχολικών
επιτροπών και τελικά ο Καλλικράτης της εκπαίδευσης, δημιουργούν ένα απίστευτα
συγκεντρωτικό, συντηρητικό, αυταρχικό μοντέλο σχολείου-επιχείρησης.
Υλοποιούνται οι προϋποθέσεις για την εγκατάσταση ενός σχολείου εμπορικού
κέντρου, που θα πρέπει να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και στις ανάγκες της
αγοράς για να υπάρξει, με μαθητές πελάτες και εκπαιδευτικούς πωλητές.
Εκπαιδευτικούς που θα είναι αριθμητικά λιγότεροι αφού οι διορισμοί είναι
ανύπαρκτοι, θα δουλεύουν σε δυο τρία ή περισσότερα σχολεία λόγω αύξησης του ωραρίου
τους, εκπαιδευτικούς σε διαρκή ομηρία και περιπλάνηση.
Λέμε ΟΧΙ ,στις
συγχωνεύσεις και στους υποβιβασμούς των σχολείων , στην πολιτική υποβάθμισης
της μόρφωσης των παιδιών της εργατικής τάξης των παιδιών λαού που έχει σαν βασικό στόχο τη δημιουργία
ανθρώπων διαποτισμένων με εκείνα τα ιδανικά και τη στάση ζωής που δε θα
αμφισβητούν και θα δέχονται παθητικά τα πάντα. Με απλά λόγια θα διαπαιδαγωγούν
άτομα δουλοπρεπή, μοιρολατρικά, άβουλα, χειραγωγήσιμα, φτηνή εργατική δύναμη,
που θα δέχονται τα μνημόνια και τις πολιτικές λιτότητας και παρατεταμένης
φτώχειας και εξαθλίωσης από κόμματα υπηρέτες του κεφαλαίου.
Πρέπει να σημάνει ξεσηκωμός.
Από κοινού εκπαιδευτικοί, γονείς, συνδικάτα, να κάνουν δική τους υπόθεση τη μάχη για την παιδεία και τον εκπαιδευτικό
των σύγχρονων λαϊκών αναγκών!
Να μην επιτρέψουμε σε
κανέναν και με οποιονδήποτε τρόπο να προχωρήσει σε υποβάθμιση ή συγχώνευση
σχολείου.
Διεκδικούμε:
Σύγχρονα δημόσια σχολεία με μαζικούς μόνιμους διορισμούς
εκπαιδευτικών.
Καμία τάξη πάνω από 20 μαθητές
Παλεύουμε για:
Αποκλειστικά δημόσια δωρεάν ενιαία παιδεία για όλους.
Δίχρονη υποχρεωτική
Προσχολική Αγωγή-Ενιαίο δωδεκάχρονο υποχρεωτικό σχολείοΚυριακή 21 Μαΐου 2017
Oι αντιλαϊκές ανατροπές του 4ου μνημονίου και η αναγκαιότητα υπερψήφισης της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Eκπαιδευτικών
Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
Πάρε μέρος στη Γενική Συνέλευση του σωματείου και στις εκλογές.Με την ψήφο και τη συμμετοχή σου στους αγώνες:
- Πες ένα ηχηρό φτάνει πιά, δεν πάει άλλο, με την πολιτική που ματώνει το λαό για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων, με την πολιτική που υποτάσσει ακόμα πιο βαθιά και την εκπαίδευση στις ανάγκες αναπαραγωγής του εκμεταλλευτικού συστήματος.
- Δυνάμωσε τον αγώνα για την υπεράσπιση και διεύρυνση των δικαιωμάτων μας, για την ανάκτηση των απωλειών μας, για την ολόπλευρη στήριξη των μαθητών των λαϊκών οικογενειών.
- Ενίσχυσε τη γραμμή πάλη μέσα στο συνδικαλιστικό κίνημα που θέτει ως αιχμή του δόρατος τη σύγκρουση με όλες τις αντιλαϊκές κυβερνήσεις, με την Ε.Ε. και τους μονοπωλιακούς ομίλους, ωςπροϋπόθεση για την ικανοποίηση των σύγχρονων λαϊκών αναγκών.
Η αρνητική μάζα θα ήταν πολύ διασκεδαστική ... αν υπήρχε
Πριν από μερικές μέρες φυσικοί του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον ανακοίνωσαν πως δημιούργησαν στο εργαστήριο αρνητική μάζα (Negative mass’ created at Washington State University). Προφανώς δεν ανίχνευσαν, ούτε δημιούργησαν σωματίδια με αρνητική μάζα, έκαναν όμως το υπερρευστό ρουβίδιο να συμπεριφέρεται σαν να είχε αρνητική μάζα.
Η έννοια της αρνητικής μάζας είναι καθαρά θεωρητική. Ο Joaquin Mazdak Luttinger ήταν από τους πρώτους που εξέτασε την συμπεριφορά της υποθετικής αρνητικής μάζας κάτω από βαρυτικές και άλλες δυνάμεις. Αυτό έγινε διαμέσου μιας εργασίας που υπέβαλλε το 1951 στο Gravity Research Foundation με τίτλο «On ‘negative’ mass in the theory of gravitation».
Το 1957 ακολουθώντας την ιδέα του Luttinger, ο Hermann Bondi εξέτασε κι αυτός την υπόθεση ύπαρξης και αρνητικών μαζών [Negative Mass in General Relativity, H. Bondi, Rev. Mod. Phys. 29, 423]. Κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει κάποια λογική αντίφαση στο να υπάρχουν και αρνητικές μάζες – αρκεί και τα τρία είδη των μαζών: αδρανειακή, βαρυτική παθητική και βαρυτική ενεργητική μάζα να είναι αρνητικά.
Η μάζα που εμφανίζεται στον 2ο νόμο του Νεύτωνα, F=mα, ονομάζεται αδρανειακή μάζα, ενώ στον νόμο της παγκόσμιας έλξης:F=Gm1m2/r2 , όπου υπεισέρχονται δύο μάζες, η μάζα που δέχεται τη δύναμη ονομάζεται βαρυτική παθητική μάζα και η μάζα που ασκεί τη δύναμη, βαρυτική ενεργητική μάζα. Στην καθιερωμένη φυσική τα τρία είδη των μαζών θεωρούνται ταυτόσημα. Άλλωστε δεν υπάρχει πειραματικό δεδομένο που να δείχνει κάποια διαφορά μεταξύ αυτών μαζών.
Σάββατο 20 Μαΐου 2017
Κάλεσμα για αναπληρωτές μπροστά στα Συνέδρια ΔΟΕ - ΟΛΜΕ
ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!
Το μέλλον μας δεν είναι η ανασφάλεια, η ανακύκλωση της ανεργίας, η απόλυση κάθε Ιούνη.
Ψηφίζουμε για Σωματεία και Ομοσπονδίες που θα παλεύουν για τις πραγματικές μας ανάγκες, για μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα!
Το μέλλον μας δεν είναι η ανασφάλεια, η ανακύκλωση της ανεργίας, η απόλυση κάθε Ιούνη.
Ψηφίζουμε για Σωματεία και Ομοσπονδίες που θα παλεύουν για τις πραγματικές μας ανάγκες, για μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα!
Συναδέλφισσα αναπληρώτρια - Συνάδελφε αναπληρωτή
Τις επόμενες μέρες θα καλεστούμε να ψηφίσουμε, στις ΕΛΜΕ και στους ΣΕΠΕ, αντιπροσώπους για τα συνέδρια της ΟΛΜΕ (1 - 4 Ιούλη 2017) και της ΔΟΕ (23 - 26 Ιούνη 2017).
Τις επόμενες μέρες θα καλεστούμε να ψηφίσουμε, στις ΕΛΜΕ και στους ΣΕΠΕ, αντιπροσώπους για τα συνέδρια της ΟΛΜΕ (1 - 4 Ιούλη 2017) και της ΔΟΕ (23 - 26 Ιούνη 2017).
Η ψήφος μας είναι καθοριστική τόσο για τις αποφάσεις που θα πάρουν τα συνέδρια, όσο και για τη σύνθεση των Δ.Σ. στις δύο Ομοσπονδίες.
Σε καλούμε να σκεφτείς με βάση τη δική σου πείρα το τι Σωματεία και Ομοσπονδίες χρειαζόμαστε στις σημερινές πολύ δύσκολες συνθήκες που ζούμε.
Περάσαμε την πιο τραγική χρονιά των τελευταίων ετών και είμαστε μπροστά στην αβεβαιότητα της επόμενης.
Για πρώτη φορά 4.000 συνάδελφοί μας οδηγήθηκαν στην απόλυση, αφού τις 2.500 διαθεσιμότητες-απολύσεις της κυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, διαδέχθηκαν οι 4.000 απολύσεις αναπληρωτών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝ.ΕΛ. Οι Υπουργικές Αποφάσεις, για το Ολοήμερο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο, οι αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου, οι ανατροπές στην Ειδική Αγωγή, η κατάργηση ολιγομελών τμημάτων, πέρα από τις απολύσεις, οδήγησαν και χιλιάδες συναδέλφους μας, που δουλεύουν εδώ και χρόνια στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, ανατρέποντας τον όποιο προγραμματισμό μπορούσαν να κάνουν στη ζωή τους, χιλιάδες άλλους να δουλέψουν κάποιους λίγους μήνες αποκόπτοντάς τους από το δικαίωμα της πλήρους ασφάλισης και του ταμείου ανεργίας.
Πέμπτη 18 Μαΐου 2017
To 4o μνημόνιο για την Παιδεία
Πολύ συζήτηση έγινε τις προηγούμενες μέρες γύρω από
τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού Αλ. Τσίπρα από το υπουργείο Παιδείας.
Αυτό που δεν πρέπει να φεύγει όμως από την προσοχή, είναι ότι αυτά που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός αποτελούν το μέρος του 4ου μνημονίου που αφορά την Παιδεία.
Για άλλη μια φορά, δηλαδή, φαίνεται ότι η ατζέντα της κυβέρνησης και
στον τομέα της Παιδείας είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη στρατηγική του
κεφαλαίου και παίρνει την έγκριση των «θεσμών».
Τετάρτη 17 Μαΐου 2017
Απεργιακή κινητοποίηση του Π.Α.ΜΕ στην Αργολίδα
Tη μάχη της περιφρούρησης της απεργίας σε δύο χώρους δουλειάς στο Άργος, ΤΣΑΜΠΑΣΗ και PUBLIC έδωσαν οι ταξικές δυνάμεις σήμερα το πρωί.
Στη συνέχεια ,παρά τη βροχή , πραγματοποιήθηκε απεργιακή συγκέντρωση , στην πλατεία Αγίου Πέτρου στο Άργος.
Στη συγκέντρωση παραβρέθηκε αντιπροσωπεία του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Αργολίδας, χαιρετισμό εκ μέρους της ΕΛΜΕ Αργολίδας απηύθυνε ο Παύλος Αντωνόπουλος.
Επίσης χαιρετισμό απηύθυνε η Μαρία Γκιόκα από την Επιτροπή Αγώνα του Νοσοκομείου Αργολίδας, ο Ηλίας Μαυριάς από τον Αγροκτηνοτροφικό Σύλλογο Αργολίδας , η Γιάννα Βλάχου από Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων και Ποτών Αργολίδας.
Κεντρική ομιλήτρια ήταν η Κατερίνα Παναγή, μέλος του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αργολίδας και της Γραμματείας του ΠΑΜΕ Αργολίδας.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε πορεία στους δρόμους του Άργους.
Τρίτη 16 Μαΐου 2017
Δευτέρα 15 Μαΐου 2017
Πέμπτη 11 Μαΐου 2017
Τετάρτη 10 Μαΐου 2017
Ενημέρωση σχετικά με τη συνάντηση υπουργού Παιδείας -ΔΟΕ , για την προσχολική αγωγή
"Άνθρακες ο
θησαυρός" στη συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με τον υπ. Παιδείας, που έγινε
σήμερα 10/5 και αφορούσε την Προσχολική Αγωγή! Ο υπ. Παιδείας, μία μέρα μετά τη
συνάντησή του με τον πρωθυπουργό, πιστός στην αντιεκπαιδευτική πολιτική
κυβέρνησης και ΕΕ, έδειξε αποφασισμένος να εφαρμόσει το παράλληλο του 4ου
μνημονίου μνημόνιο για την Παιδεία, γι' αυτό παρέπεμψε στο τέλος του επόμενου
...τριετούς (!) την καθιέρωση της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής.
Μοιάζει πολύ με το 1ετές, 2ετές και 3ετές πρόγραμμα των 20.000 διορισμών, που
τελικά παραπέμφθηκαν στις καλένδες!
Τρίτη 9 Μαΐου 2017
Δευτέρα 8 Μαΐου 2017
Κοινή κάθοδος με κυβερνητικούς συνδικαλιστές το κατά τ’ άλλα «αυτόνομο και πολυτασικό ρεύμα»
Την ώρα που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ ετοιμάζεται να ψηφίσει τα νέα βάρβαρα μέτρα στη Βουλή, όπου θα επιφέρουν νέα επίθεση στο λαϊκό εισόδημα, νέες μεγάλες περικοπές στις συντάξεις και στα επιδόματα, νέα διαρθρωτικά μέτρα υπέρ των μονοπωλίων, τα μαξιλαράκια της “καλά κρατούν...”!!
Σε μια σειρά ΕΛΜΕ όπως π.χ. στην Αρκαδία, στην Αργολίδα, στην Α’ Δωδ/σου, στην Α’ Έβρου, στην Α’ Πέλλας μπροστά στις εκλογές για το Συνέδριο της Ομοσπονδίας οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ κατεβαίνουν σε κοινά ψηφοδέλτια με την κυβερνητική παράταξη.
Το γεγονός αυτό από μόνο του αποδεικνύει ποιος τελικά στηρίζει με τη στάση του και τις πρακτικές του την κυβέρνηση και ποιος όχι. Όλα τα υπόλοιπα περί δήθεν ότι το ΠΑΜΕ «…με τη στάση του όλη την προηγούμενη 2ετία καλλιέργησε την υποχώρηση και την υποταγή προς την κυβερνητική πολιτική σπέρνοντας απογοήτευση στους εργαζόμενους…» μόνο γέλια μπορεί να προκαλέσει!!!
Καλούμε κάθε συνάδελφο να προβληματιστεί, να βγάλει συμπεράσματα από την μόνιμα τυχοδιωκτική στάση αυτής της παράταξης. Αυτή η στάση συμβάλει ή υπονομεύει την πάλη των εργαζομένων; Βοηθάει να απαλλαγούν τα συνδικάτα από τον κρατικό κυβερνητικό συνδικαλισμό ή τα κάνει κυβερνητικά φερέφωνα;
Η αλλαγή των συσχετισμών, η αποφασιστική ενίσχυση της «Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών», το ακόμα πιο αποφασιστικό δυνάμωμα της γραμμής του αγώνα, είναι στο χέρι των χιλιάδων συναδέλφων, είναι επιλογή πραγματικής ελπίδας και προοπτικής.
Είναι ο μόνος δρόμος για να ανασάνει η Ομοσπονδία από τις δυνάμεις όχι μόνο του παλιού και νεόκοπου κυβερνητικού συνδικαλισμού αλλά και όλων αυτών των καιροσκοπικών δυνάμεων που την έχουν φέρει σε τέλμα.
Όλοι στις Γενικές Συνελεύσεις στις αρχαιρεσίες των σωματείων.
Όλοι στον αγώνα, να αποκρούσουμε τη νέα επίθεση της κυβέρνησης στα εργασιακά μας δικαιώματα, να παλέψουμε για την ανάκτηση των απωλειών μας και τις σύγχρονες ανάγκες μας.
Όλοι στην Γενική – Πανελλαδική Απεργία στις 17 Μάη
Σάββατο 6 Μαΐου 2017
Στα 10 δισ. ευρώ οι απώλειες για τους συνταξιούχους την τετραετία 2016 - 2019
Η καρατόμηση της «προσωπικής διαφοράς» προσθέτει χασούρα 1,8 δισ. ευρώ κατ' έτος στα 8,2 δισ. που τους αφαιρούν με τον Ν. 4387/2016
Στα 10 δισ. ευρώ φτάνουν οι αιματηρές περικοπές σε βάρος συνταξιούχων και ασφαλισμένων για την τετραετία 2016 - 2019 που επιβάλλει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, μετά και την κατάληξη της συμφωνίας για τη δεύτερη «αξιολόγηση».
Με τη συμφωνία αυτή, στους παλιούς συνταξιούχους (που λαμβάνουν σύνταξη με το καθεστώς πριν την ψήφιση του νόμου 4387/2016, «νόμος Κατρούγκαλου») επιβάλλονται νέες περικοπές στις ήδη καταβαλλόμενες συντάξεις, ύψους 1,8 δισ. ευρώ για το 2019 (1% του ΑΕΠ), οι οποίες βέβαια θα συνεχίσουν να ισχύουν στο διηνεκές.
Οι νέες αυτές μειώσεις έρχονται να προστεθούν στις περικοπές που προβλέπει ο νόμος 4387/2016, ύψους 8,2 δισ. ευρώ, που ψήφισε πριν ένα χρόνο τέτοιες μέρες η κυβέρνηση και οι οποίες αναλύονται ως εξής για την τετραετία 2016 - 2019 (στοιχεία Λογιστηρίου του Κράτους): Από περικοπές σε συνταξιούχους, παλιούς και νέους, 6,016 δισ. ευρώ, και από τις πρόσθετες εισφορές 2,218 δισ. ευρώ. Το άθροισμα οδηγεί σε απώλειες 10 δισ. ακριβώς για τους συνταξιούχους, μόνο από τις παρεμβάσεις στο Ασφαλιστικό και μόνο για την τετραετία 2016 - 2019.
Σχολεία στην Ολλανδία.
Η κατηγοριοποίηση ενισχύει τις ανισότητες και υποβαθμίζει τη μόρφωση
Ενα αρνητικό παράδειγμα από τη διεθνή εμπειρία, την ώρα που στην Ελλάδα η «αυτόνομη» - διαφοροποιημένη σχολική μονάδα αποτελεί κεντρική πολιτική επιλογή
Κατηγοριοποίηση των σχολείων όλων των βαθμίδων, υπεράριθμες τάξεις, λίγοι και κακοπληρωμένοι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από επαγγελματική εξουθένωση και μαθητές που δεν μπορούν να αποδώσουν. Φοιτητικές υποτροφίες που έχουν αντικατασταθεί από δάνεια για τους φτωχούς φοιτητές, οι οποίοι όλο και περισσότερο δυσκολεύονται να τα αποπληρώσουν.
Με αφορμή αυτές τις ειδήσεις στον ξένο Τύπο σχετικά με τα σχολεία και τις σπουδές στην Ολλανδία, αναδεικνύεται πως οι ταξικοί φραγμοί στην εκπαίδευση είναι «ολοζώντανοι» και εντείνονται σε όλες τις καπιταλιστικές κοινωνίες, και στις πιο αναπτυγμένες που βρίσκονται στη λεγόμενη πρώτη ταχύτητα της ΕΕ. Ταυτόχρονα, η κρατική υποχρηματοδότηση της Παιδείας και οι «αυτόνομες» σχολικές μονάδες αποτελούν κοινή στρατηγική σε όλες τις χώρες της ΕΕ, με καταστροφικές συνέπειες για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Παρασκευή 5 Μαΐου 2017
Αποκλείονται εκατοντάδες από τους πίνακες αναπληρωτών
Να ανοίξει ξανά το ηλεκτρονικό σύστημα για
τις αιτήσεις ένταξης στους πίνακες αναπληρωτών, ώστε να μπορέσουν να
υποβάλουν αίτηση όσοι εκπαιδευτικοί δεν πρόλαβαν τις προθεσμίες, ζητά η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών και Ωρομισθίων από το υπουργείο Παιδείας. Το ζήτημα έθεσε χτες το μεσημέρι αντιπροσωπεία της με παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο.
Οι προθεσμίες για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών ήταν 13 - 28 Απρίλη και πολλοί εκπαιδευτικοί, είτε γιατί δεν ενημερώθηκαν έγκαιρα για τις ημερομηνίες, που συνέπεσαν και με τις διακοπές του Πάσχα, είτε για άλλους λόγους, δεν πρόλαβαν να υποβάλουν αιτήσεις. Παράλληλα, αποκλείονται και οι φοιτητές που θα αποφοιτήσουν κατά τη λήξη του εαρινού εξαμήνου 2017.
Σύμφωνα με εκπροσώπους της Πρωτοβουλίας, η απάντηση που έλαβαν από υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου, κατά τη χτεσινή τους συνάντηση, είναι πως τα συγκεκριμένα χρονικά περιθώρια σχετίζονται με τα χρονοδιαγράμματα που έδωσε το ΑΣΕΠ, προκειμένου να προλάβουν να είναι οι αναπληρωτές στα σχολεία το Σεπτέμβρη. Από την πλευρά της, η Πρωτοβουλία δηλώνει πως είναι ζήτημα πολιτικής απόφασης να ανοίξει εκ νέου το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής αιτήσεων και να γίνουν οι διαδικασίες όπως πρέπει, καλώντας το υπουργείο να άρει την αδικία, η οποία προστίθεται στα προβλήματα της χρόνιας αδιοριστίας, των απολύσεων και της συνεχόμενης ανασφάλειας που βιώνουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, με ευθύνη της σημερινής αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων.
Οι προθεσμίες για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών ήταν 13 - 28 Απρίλη και πολλοί εκπαιδευτικοί, είτε γιατί δεν ενημερώθηκαν έγκαιρα για τις ημερομηνίες, που συνέπεσαν και με τις διακοπές του Πάσχα, είτε για άλλους λόγους, δεν πρόλαβαν να υποβάλουν αιτήσεις. Παράλληλα, αποκλείονται και οι φοιτητές που θα αποφοιτήσουν κατά τη λήξη του εαρινού εξαμήνου 2017.
Σύμφωνα με εκπροσώπους της Πρωτοβουλίας, η απάντηση που έλαβαν από υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου, κατά τη χτεσινή τους συνάντηση, είναι πως τα συγκεκριμένα χρονικά περιθώρια σχετίζονται με τα χρονοδιαγράμματα που έδωσε το ΑΣΕΠ, προκειμένου να προλάβουν να είναι οι αναπληρωτές στα σχολεία το Σεπτέμβρη. Από την πλευρά της, η Πρωτοβουλία δηλώνει πως είναι ζήτημα πολιτικής απόφασης να ανοίξει εκ νέου το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής αιτήσεων και να γίνουν οι διαδικασίες όπως πρέπει, καλώντας το υπουργείο να άρει την αδικία, η οποία προστίθεται στα προβλήματα της χρόνιας αδιοριστίας, των απολύσεων και της συνεχόμενης ανασφάλειας που βιώνουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, με ευθύνη της σημερινής αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων.
Τετάρτη 3 Μαΐου 2017
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΞΑΝΘΗΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ: Καταγγέλλει τη στοχοποίηση εκπαιδευτικού από τη Χρυσή Αυγή
Τη στοχοποίηση της συνδικαλίστριας δασκάλας,
Δήμητρας Σαραντίδου, από τη ναζιστική εγκληματική οργάνωση Χρυσή Αυγή,
καταγγέλλει η Γραμματεία Ξάνθης του ΠΑΜΕ, εξηγώντας ότι:
«Μια μέρα μετά την Εργατική Πρωτομαγιά, φασιστοειδή τοποθέτησαν προκλητικά στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου της, που ήταν παρκαρισμένο έξω από το Δημοτικό Σχολείο της Γενισέας, ανακοινώσεις της Χρυσής Αυγής. Η στοχοποίηση είναι ξεκάθαρη, από τη στιγμή που δεν τοποθέτησαν ανακοινώσεις σε κανένα άλλο αυτοκίνητο εκπαιδευτικού που βρισκόταν εκεί.
Ενοχλήθηκαν από τη συμμετοχή της συναγωνίστριας στο αφιέρωμα για την Πρωτομαγιά με τον συνδικαλιστή από την Τουρκία; Ενοχλήθηκαν από εκπαιδευτικούς που μαθαίνουν στα παιδιά πως η Πρωτομαγιά είναι η μέρα που οι εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο απεργούν για να τιμήσουν τους νεκρούς της τάξης τους, που έπεσαν στον αγώνα για τα δικαιώματά τους;
Ας είναι σίγουροι οι ναζιστές, καλόπαιδα των επιχειρηματικών ομίλων, των εφοπλιστών, πως οι προσπάθειες τρομοκράτησης των αγωνιστών εκπαιδευτικών δεν πιάνουν τόπο.
Οι εργαζόμενοι, ο ξανθιώτικος λαός, πρέπει να απομονώσουν τους φασίστες σε κάθε εργασιακό χώρο, κάθε γειτονιά, κάθε χωριό.
Καλούμε τους συνδικαλιστικούς φορείς να καταδικάσουν την προσπάθεια τρομοκράτησης της συναδέλφισσας», καταλήγει η Γραμματεία Ξάνθης του ΠΑΜΕ.
«Μια μέρα μετά την Εργατική Πρωτομαγιά, φασιστοειδή τοποθέτησαν προκλητικά στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου της, που ήταν παρκαρισμένο έξω από το Δημοτικό Σχολείο της Γενισέας, ανακοινώσεις της Χρυσής Αυγής. Η στοχοποίηση είναι ξεκάθαρη, από τη στιγμή που δεν τοποθέτησαν ανακοινώσεις σε κανένα άλλο αυτοκίνητο εκπαιδευτικού που βρισκόταν εκεί.
Ενοχλήθηκαν από τη συμμετοχή της συναγωνίστριας στο αφιέρωμα για την Πρωτομαγιά με τον συνδικαλιστή από την Τουρκία; Ενοχλήθηκαν από εκπαιδευτικούς που μαθαίνουν στα παιδιά πως η Πρωτομαγιά είναι η μέρα που οι εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο απεργούν για να τιμήσουν τους νεκρούς της τάξης τους, που έπεσαν στον αγώνα για τα δικαιώματά τους;
Ας είναι σίγουροι οι ναζιστές, καλόπαιδα των επιχειρηματικών ομίλων, των εφοπλιστών, πως οι προσπάθειες τρομοκράτησης των αγωνιστών εκπαιδευτικών δεν πιάνουν τόπο.
Οι εργαζόμενοι, ο ξανθιώτικος λαός, πρέπει να απομονώσουν τους φασίστες σε κάθε εργασιακό χώρο, κάθε γειτονιά, κάθε χωριό.
Καλούμε τους συνδικαλιστικούς φορείς να καταδικάσουν την προσπάθεια τρομοκράτησης της συναδέλφισσας», καταλήγει η Γραμματεία Ξάνθης του ΠΑΜΕ.
Σ.Ε.Π.Ε. "Αργύριος Μοσχίδης": Καταγγελία για τη στέρηση της διπλής μοριοδότησης σε συναδέλφους
Καταγγέλουμε την πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ
Λέσβου (οι 3 διορισμένοι και ο αιρετός της ΔΑΚΕ) και το ΚΥΣΠΕ (οι 3
διορισμένοι και οι αιρετοί της ΔΑΚΕ και της ΔΗΣΥ πρώην ΠΑΣΚ), για τον
εμπαιγμό και τη στέρηση τελικά της διπλής μοριοδότησης σε συναδέλφους
που είτε είχαν οργανική σε σχολεία Θ΄κατηγορίας αλλά μετακινήθηκαν από
αυτά ως υπεράριθμοι χωρίς δική τους ευθύνη και αίτηση, είτε υπηρέτησαν
σε σχολεία Θ΄κατηγορίας με απόσπαση.
Πιο
συγκεκριμένα, η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ Λέσβου ενώ δικαίωσε τις σχετικές
ενστάσεις των συναδέλφων, δεν τους έδωσε τη διπλή μοριοδότηση που είχε
τη δυνατότητα να το κάνει σύμφωνα και με τις παραγράφους 2.4.γ και 8.3.8
της εγκυκλίου των μεταθέσεων, αλλά παρέπεμψε τις υποθέσεις στο
Υπουργείο και στο ΚΥΣΠΕ. Το ΚΥΣΠΕ με τη σειρά του αποφάσισε ομόφωνα τη
στέρηση της διπλής μοριοδότησης των συναδέλφων.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Οι
περιπτώσεις αυτές των συναδέλφων αποδεικνύουν για άλλη μια φορά ότι τα
υπηρεσιακά συμβούλια έχουν το ρόλο της εφαρμογής των αντιεκπαιδευτικών
πολιτικών της εκάστοτε ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και των
κυβερνήσεων συνολικά, δρώντας σε βάρος των εργαζόμενων εκπαιδευτικών.
Αυτών των πολιτικών που υποβαθμίζουν σχολεία με τη μείωση οργανικών και
λειτουργικών θέσεων και ταυτόχρονα χειροτερεύουν τις εργασιακές σχέσεις
των εκπαιδευτικών, αυξάνουν την ανεργία και στον κλάδο μας.
Μόνο
με τη συσπείρωση στα σωματεία μας, με τη μαζική συμμετοχή μας στις
Γενικές Συνελεύσεις, στις κάθε μορφής κινητοποιήσεις με την προοπτική
της ανατροπής αυτών των πολιτικών, με τη συνεχή ενημέρωση των γονιών και
της τοπικής κοινωνίας για τα τεκταινόμενα στην εκπαίδευση, μπορούμε να
πετύχουμε κάτι καλύτερο και αυτό έχει αποδειχτεί στο παρελθόν πολλές
φορές.
Προτάσεις και μέτρα για την πιο αποτελεσματική εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής
του Ηλία ΠΑΤΙΔΗ*
Το Δεκέμβρη του 2016, η «Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ)» παρέδωσε στη Βουλή την Ετήσια Εκθεσή της.
Θυμίζουμε
ότι η ΑΔΙΠΠΔΕ ιδρύθηκε το 2013 (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, νόμος 4142) με στόχο την
προώθηση της «αξιολόγησης» και στο χώρο της Εκπαίδευσης ή αλλιώς «η
ΑΔΙΠΠΔΕ είναι αρμόδια κατά νόμο τόσο για την εσωτερική αξιολόγηση
(αυτοαξιολόγηση) όσο και για την εξωτερική αξιολόγηση της Σχολικής
Μονάδας», όπως επισημαίνεται εύστοχα στην ίδια την Εκθεση.
Η
κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ διατήρησε αυτούσιο τον νόμο 4142/2013, άρα και
την ΑΔΙΠΠΔΕ, όπως και το σύνολο του νομοθετικού πλαισίου για την
«αξιολόγηση» στην Εκπαίδευση (νόμος 3848/2010, Π.Δ. 152/2013), που είχαν
ψηφίσει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, παγώνοντας τη μέχρι τότε εφαρμογή του.
ΣΥΡΙΖΑ
- ΑΝΕΛ ποτέ δεν έκρυψαν ότι, τόσο ως αντιπολίτευση, όσο και ως
κυβέρνηση, ήταν και είναι υπέρ της προώθησης της «αξιολόγησης», δηλαδή
του αντιδραστικού κρατικού ελέγχου στη δουλειά των εκπαιδευτικών και στη
ζωή του σχολείου.
Ηταν και είναι διακηρυγμένη η θέση της
συγκυβέρνησης για στενή συνεργασία με τον ΟΟΣΑ (που σε κάθε Εκθεσή του
σημειώνει την ανάγκη προώθησης της «αξιολόγησης»), για τήρηση των
δεσμεύσεων απέναντι στην ΕΕ και τις αποφάσεις της (βλ. Εκθεση της
Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα), αλλά και τις
απαιτήσεις του ΣΕΒ (βλέπε 10+2 σημεία του ΣΕΒ για την Παιδεία). Ψήφισε
και εφαρμόζει αυτή την περίοδο τον νόμο για την «αξιολόγηση» σε όλο το
Δημόσιο, όπως και το 3ο μνημόνιο (από κοινού με ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - Ποτάμι),
που κάνει σαφή αναφορά στην ανάγκη προώθησης της «αξιολόγησης» στην
εκπαίδευση
Τρίτη 2 Μαΐου 2017
Διακηρυξη Συνδικάτων και Συνδικαλιστών ενάντια στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο
Τη Διακήρυξη, μέχρι τώρα, προσυπογράφουν:
ΕΛΜΕ: Κέρκυρας, Γ' Αθήνας
ΣΕΠΕ: Κέρκυρας, "Αργύριος Μοσχίδης", "Ρόζα Ιμβριώτη", "Έλλη Αλεξίου", "Γ. Σεφέρης"
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ
Με τους εργαζόμενους όλων των χωρών για
έναν κόσμο χωρίς εκμετάλλευση, πολέμους, προσφυγιά.
Η
1η Μάη μας βρίσκει στο μάτι του ιμπεριαλιστικού κυκλώνα. Οι εστίες
των πολεμικών συγκρούσεων εκτείνονται από την Ουκρανία, τη Μαύρη Θάλασσα, τα
Βαλκάνια και το Αιγαίο ως την Ανατολική Μεσόγειο, την Εγγύς και Μέση Ανατολή
και τη Βόρεια Αφρική.
Στους
ανταγωνισμούς εμπλέκονται ισχυρές δυνάμεις, όπως οι ΗΠΑ, η ΕΕ, η Ρωσία και
συμμετέχουν δραστήρια οι κυβερνήσεις των χωρών μας για το μοίρασμα των
πετρελαίων, του φυσικού αερίου, των δρόμων μεταφοράς ενέργειας και αγωγών, των αγορών,
σε όφελος των συμφερόντων των μονοπωλιακών ομίλων τους.
Ο
πόλεμος στη Συρία, που έχει στοιχίσει τη ζωή σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους
κι έχει ξεριζώσει εκατομμύρια άλλους, είναι αποτέλεσμα ενδοϊμπεριαλιστικών
ανταγωνισμών, μια πολύμορφης ιμπεριαλιστικής επέμβασης. Δείχνει, πως ο
καπιταλισμός, που αυξάνει τα πλούτη μιας «χούφτας» εκμεταλλευτών, «γεννά» την
ίδια ώρα κρίσεις, κοινωνικά προβλήματα, τον πόλεμο, την προσφυγιά, με οδυνηρές
συνέπειες για εκατομμύρια εργαζόμενους, λαϊκούς ανθρώπους.
Η αρχαιολογία συναντά την φυσική στοιχειωδών σωματιδίων
Στόχος των επιστημόνων είναι να δημιουργήσουν ένα
ανιχνευτή ο οποίος με τη βοήθεια των μιονίων θα επιτρέπει στους
αρχαιολόγους να «διακρίνουν» κάτω από το έδαφος πιθανά ευρήματα, περίπου
όπως οι γιατροί μπορούν με τις ακτίνες Χ και τις ακτινογραφίες να
«διακρίνουν» κάτω από το δέρμα και τη σάρκα πιθανά κατάγματα στα οστά.
Μάλιστα, με τον ανιχνευτή τους σκοπεύουν να «σαρώσουν» την περιοχή στη
Μικρά Ασία όπου στην αρχαιότητα βρισκόταν η πόλη Λιμύρα, για να
εντοπίσουν σημεία που θα πρέπει να ανασκαφούν.
Δευτέρα 1 Μαΐου 2017
ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 2017: Η απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στο Ναύπλιο
Στην πλατεία Φιλελλήνων στο Ναύπλιο πραγματοποιήθηκε ο ταξικός γιορτασμός της εργατικής Πρωτομαγιάς.Η εκδήλωση ξεκίνησε με μουσικοθεατρικό δρώμενο με τις: Κατερίνα Μαρίνη, Ευαγγελία Σταματέλου και τον μουσικοσυνθέτη Νώτη Χασάπη.
Έγινε χαιρετισμός από τον Μπάμπη Μάρτη εκ μέρους της Επιτροπής Αγώνα των εργαζομένων στον Τουρισμό - Επισιτισμό, και από τον Τάσο Δήμα μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Γάλακτος - Τροφίμων Ποτών του νομού. Η κεντρική ομιλία έγινε από την Ειρήνη Γόντικα μέλος της Γραμματείας του ΠΑΜΕ Αργολίδας.
Στη συγκέντρωση συμμετείχαν και καλούσαν η Ομάδα Γυναικών Άργους, οι Συνταξιούχοι ΟΑΕΕ Άργους και η Επιτροπή Ειρήνης Αργολίδας.
Μετά τη συγκέντρωση ακολούθησε πορεία στους δρόμους της πόλης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)